زوایای زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه ناشناخته است
کد خبر: 4030843
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

زوایای زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه ناشناخته است

فرماندار میامی با بیان اینکه ترویج سبک و سیره زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگو در جامعه امروزی ضروری است و این سیره باید برای نسل آینده نهادینه شود گفت: هنوز بسیاری از زوایای زندگی حضرت فاطمه (س) در جامعه ناشناخته است.

سیره فاطمی، سبک زندگی همگان شود

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ملایری، فرماندار میامی عصر روز گذشته، 3 بهمن در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در سالن اجتماعات معلم میامی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از زوایای زندگی حضرت فاطمه(س) در جامعه ناشناخته است، گفت: باید برای معرفی و انتقال سیره زندگی آن بانوی بزرگ اسلام به نسل جوان و نوجوان بیش از پیش تلاش کرد.

وی با بیان اینکه زنان نقش و جایگاه مهمی در جامعه امروز دارند، افزود: شرایط باید به‌ گونه‌ای باشد که حرمت بانوان در محیط جامعه و همچنین در خانواده‌ها رعایت شود.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام بانوان بسیار بزرگ و نام‌آوری مانند حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت معصومه(س) و حضرت زینب(س) وجود داشته‌اند، متذکر شد: سبک زندگی آن بزرگواران تاثیرات زیادی در جامعه داشته است.

ملایری با بیان اینکه باید سیره فاطمی، سبک زندگی همه باشد افزود: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌‌های زنان جامعه اسلامی هدایت بشر به سمت سعادت دنیوی و اخروی است که باید با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) این رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

فرماندار میامی یادآور شد: توجه و الگوبرداری از نحوه زندگی حضرت زهرا(س) موجب پیشرفت معنوی انسان می‌شود.

انتهای پیام
captcha