مشارکت «انسیه خزعلی» در پویش اهدای خون بانوان ایرانی
کد خبر: 4030869
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

مشارکت «انسیه خزعلی» در پویش اهدای خون بانوان ایرانی

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در پویش اهدای خون بانوان ایرانی شرکت کرد.

انسیه خزعلی

به گزارش خبرنگار ایکنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده امروز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه با حضور در اداره کل انتقال خون تهران، خون اهدا کرد.

خزعلی پس از حضور در اداره کل انتقال خون تهران با نوبت‌گیری و ثبت مشخصات تست کم‌خونی داد و پس از معاینه، خون اهدا کرد.
 
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده پس از اهدای خون، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش بانوان برای بانوان، گفت: همانطور که در زمان جنگ، بانوان به صورت گستره در اهدای خون شرکت می‌کردند اکنون نیز باید فرهنگسازی لازم برای شرکت بانوان در اهدای خون صورت گیرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه حضور و مشارکت بانوان کشورمان در اهدای خون کم است، گفت: در این خصوص باید فرهنگسازی لازم صورت گیرد. بانوان ما جزو گروه‌هایی هستند که از خون‌های اهدایی استفاده می‌کنند و باید فرهنگسازی شود که بیشتر در اهدای خون مشارکت کنند.

خزعلی در پاسخ به این سوال که آیا اقداماتی برای تشویق بانوان و فراهم آوردن امکانات لازم برای اهدای خون آنان صورت گرفته است؟ گفت: اقدامات کلی بوده و مختص بانوان کاری انجام نشده است و ما از امروز این فعالیت را آغاز می‌کنیم.

یادآوری می‌شود، مینا بیابانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و جمعی از مسئولان سازمان انتقال خون در این مراسم معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده را همراهی می‌کردند.
 
اهدای خون معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده
انتهای پیام
captcha