آموخته‌های زندگی را با روش‌های علمی‌تر به نسل‌ آینده انتقال دهیم + عکس
کد خبر: 4031046
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

آموخته‌های زندگی را با روش‌های علمی‌تر به نسل‌ آینده انتقال دهیم + عکس

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نقش مادران و همسران به‌عنوان کانون مرکزی رشد و تعلیم و پرورش در آموزش و تربیت فرزندان مؤثر است، گفت: ما باید انتقال‌دهنده آموخته‌های خوب و مفید زندگی خود به نسل‌های آینده با روش‌های علمی‌تر باشیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، علیرضا مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر، چهارم بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی با بانوان شاغل این اداره‌کل که ️به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن برگزار شد، با تأکید بر الگوپذیری از بانوی سرافراز اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: نقش مادران و همسران به‌عنوان کانون مرکزی رشد و تعلیم و پرورش در آموزش و تربیت فرزندان مؤثر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ما باید انتقال‌دهنده آموخته‌های خوب و مفید زندگی خود به نسل‌های آینده با روش‌های علمی‌تر باشیم، افزود: بانوان در عرصه‌های مختلف کاری همواره توانایی‌های بالای خود را جهت گرفتن مسئولیت‌های مهم نشان داده‌اند.

مقدم اظهار کرد: خانواده در جامعه اسلامی به انسان مفهوم می‌دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون زحمات زن است.

یادآور می‌شود، در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از خانم‌ها طیبه قادری، شکوفه رستم‌زاد، سمیه حیدری، زهره واعظی‌نیا، نرجس دیانت، مریم پَرگَر، زهرا سرادار، سیده‌اعظم موسوی، به‌عنوان بانوان شاغل در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تجلیل شد.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha