۳۱۴ حلقه صالحین در سربیشه فعالیت دارند
کد خبر: 4031623
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

۳۱۴ حلقه صالحین در سربیشه فعالیت دارند

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه از فعالیت ۳۱۴ حلقه صالحین در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان خبر داد و گفت: مردم تشنه و مشتاق معارف اهل بیت(ع) در شهرستان سربیشه بسیار هستند، اما با کمبود روحانی مواجه هستیم.

حلقه صالحینبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ حمید ابراهیمی، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه، امروز، ششم بهمن‌ماه در دیدار سرمربیان حلقه‌های صالحین شهرستان سربیشه با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱۴ گروه صالحین در شهرستان سربیشه فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۸ گروه کودک، ۵۸ گروه نوجوان، ۱۰۰ گروه جوان، ۷۶ گروه میانسال و ۱۲ گروه پیشکسوت هستند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های حلقه صالحین در شش پایگاه مقاومت بسیج شهرستان سربیشه، گفت: مسئولان تعلیم و تربیت با رویکرد تربیتی انتخاب شدند و تلاش کردیم حوزه‌های مقاومت بسیج با تزریق نیروی انسانی کارآمد و کارآزموده در حوزه‌های تربیتی تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه ادامه داد: جلسات حلقه‌های صالحین و حمایت از برنامه‌های آنان در شهرستان سربیشه انجام شده است و با توجه به شیوع بیماری کرونا اکنون ۷۰ کانال و گروه صالحین با عضویت سه هزار و ۵۰۰ عضو در بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

ابراهیمی بیان کرد: مردم تشنه و مشتاق معارف اهل بیت(ع) در شهرستان سربیشه بسیار هستند، اما با کمبود روحانی مواجه هستیم و اگر تعداد روحانیون افزایش یابد شجره طیبه صالحین این شهرستان توفیق بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha