درخشش یزدی‌ها در پنجمین جشنواره «شمیم خانواده»
کد خبر: 4032020
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

درخشش یزدی‌ها در پنجمین جشنواره «شمیم خانواده»

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» در خوزستان، گفت: ماحصل این اعزام کسب 6 مدال بود.

پنجمین جشنواره «شمیم خانواده»معصومه نسیمی، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، به برنامه‌های سازمان فرهنکی خانواده سپاه ویژه خانواده کارکنان و وابستگان در قالب طرح «شمیم خانواده» اشاره و اظهار کرد: در قالب این طرح مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده به میزبانی سپاه ولی‌عصر(ع) خوزستان گفت: این مسابقات از دوم تا چهارم بهمن‌ماه با شرکت دو هزار ورزشکار همسر و دختر کارکنان و وابستگان سپاه برگزار شد.

نسیمی افزود: این مسابقات در پنج رشته دارت، شنا، والیبال، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی برگزار و سپاه الغدیر استان یزد نیز بعد از برگزاری مسابقات انتخابی، تیم‌های منتخب را به این مسابقات اعزام کرد که خوشبختانه در این مسابقات در سطح کشور خوش درخشیدند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در کنار بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس ماحصل این اعزام کسب 6 عنوان قهرمانی در رشته شنا توسط فاطمه زارع، بتول دهستانی و زهرا تربتی بود. 

نسیمی بیان کرد: مسابقات فرزندان پسر همزمان با ولادت امام علی(ع) به میزبانی سپاه فجر شیراز و با فروکش کردن شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم شمیم خانواده نیز گفت: این مسابقات در مرحله استانی برگزار و منتخبان به مسابقات کشوری که در اسفندماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

نسیمی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، تفسیر و اذان تصریح کرد: در این مسابقات 360 نفر از همسران و فرزندان در رده‌های سنی مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند که 60 نفر توانستند به مرحله کشوری در رشته‌های مختلف راه یابند.

انتهای پیام
captcha