اعلام فراخوان المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان
کد خبر: 4032203
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

اعلام فراخوان المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان

ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

ارسالی/ اعلام فراخوان المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم

به گزارش ایکنا، فراخوان ششمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم منتشر شد.

دانش‌آموزان در این المپیاد ضمن افزایش دانش رسانه‌ای، مهارت‌های خود را در مواجهه با رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نوین محک می‌زنند و با قرار گرفتن در موقعیت‌های واقعی رسانه‌ای، مانند پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی، مواجهه با گردانندگان رسانه‌های نوین مانند شبکه‌های اجتماعی و وی او دی‌ها، استفاده از آخرین تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و... با مسائل موجود در عرصه رسانه‌ها آشنا شده و به صورت عملی فعالیت‌های رسانه‌ای را تجربه می‌کنند.   

این دوره از المپیاد برای نخستین‌بار با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، به‌عنوان نهاد رسمی اعتباربخش به المپیادهای علمی کشور و همچنین با حمایت ویژه سازمان صداوسیما توسط باشگاه سواد رسانه‌ای ایران برگزار می‌شود.

المپیاد سواد رسانه‌ای همچون سال‌های گذشته در سه مرحله برگزار شده و برگزیدگان مرحله سوم حائز مدال‌های طلا، نقره و برنز می‌شوند.

جزئیات مراحل سه‌گانه این رویداد شامل مرحله اول روز جمعه 26 فروردین 1401، آزمون تستی آنلاین بین تمامی ثبت‌نام‌کنندگان و به صورت مجازی و تحت اپلیکیشن رسمی المپیاد؛ مرحله دوم، تیر ماه 1401، آزمون تشریحی و چندرسانه‌ای به صورت حضوری بین برگزیدگان مرحله اول و مرحله سوم، شهریور 1401، برپایی اردوی یک‌هفته‌ای بین برگزیدگان مرحله دوم و اهدای مدال‌های طلا، نقره و برنز می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از جوایز و امتیازات این رویداد و ثبت نام و شرکت در آن می‌توانند تا 21 اسفند 1400 به وب‌گاه باشگاه سواد رسانه‌ای ایران به نشانی imlc.ir مراجعه کنند.

ارسالی/ اعلام فراخوان المپیاد سواد رسانه‌ای ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم

انتهای پیام
captcha