مدارس البرز میزبان نمایشگاه‌های انقلاب می‌شوند
کد خبر: 4032341
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
همزمان با دهه فجر؛

مدارس البرز میزبان نمایشگاه‌های انقلاب می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: ۶۰۰ نمایشگاه فرهنگی به‌مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد تشریح بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس استان آماده گشایش است.

نمایشگاه انقلاب

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ۶۰۰ نمایشگاه فرهنگی به‌مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد تشریح بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس استان آماده گشایش است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا مضامین بیانیه گام دوم انقلاب را برای دانش‌آموزان به زبان قلم و هنر تبیین کنیم.

فهمیده بیان کرد: این نمایشگاه‌ها بر دو پایه محتوا و روایت محتوا استوار است که در 40 سالگی دوم انقلاب محتواها براساس بیانیه گام دوم در فضای حضوری مدارس سازماندهی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فرداست و جدا از کارهای مجازی بچه‌هاست که بخش دیروز دو زیر مجموعه نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب برگرفته از خاطرات انقلابی بزرگان خانواده و فساد اجتماعی دوران قبل از انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی، هنر و نوجوانان، رسانه و فضای مجازی ذیل بخش امروز و مهدویت، جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی، لشکر فرشتگان، هم‌کلاسی آسمانی و غرفه مکتب حاج قاسم ذیل بخش فردا فعالیت خواهد شد.

وی یادآور شد: برنامه رسانش با هدف بازنشر ارزش‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تور دستاوردها و کارگاه‌های پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های مهم ما در دهه فجر برای دانش‌آموزان البرز است.

انتهای پیام
captcha