اوقاف و ستاد اقامه نماز يزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 4032796
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

اوقاف و ستاد اقامه نماز يزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در نشستی با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد و رئیس ستاد اقامه نماز تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین این دو نهاد به امضا رسید.

اداره کل اوقاف و ستاد اقامه نماز يزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش ایکنا از یزد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره كل اوقاف و امورخیریه و ستاد اقامه نماز استان يزد در راستای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در جامعه و تربیت نسل نمازخوان با تکیه بر ظرفیت و دغدغه‌های مشترک دو نهاد با موضوع همکاری در اجرای طرح ترویج و ارتقا معارف نماز منعقد شد.

حجت‌‌الاسلام زارع‌زاده، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، امروز، 11 بهمن ماه در این نشست ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، آمادگی کامل این اداره جهت اجرای مفاد تفاهم در مراكز افق امامزادگان و بقاع متبركه را اعلام کرد.

وی در خصوص برنامه‌های مصوب اداره كل اوقاف استان در زمينه ترويج و توسعه فرهنگ نماز اظهار کرد: برنامه‌ها براساس 3 راهبرد اساسی در قالب مديريتی تمهيدی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی تبليغی تنظيم شده كه اهم آن بهره گیری از ظرفیت دستگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس بیست و هفتم نماز به منظور رونق بخشی به اقامه نماز مدارس است.

حجت‌الاسلام سيد اكبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز ضمن قدردانی از همکاری حجت‌‌الاسلام زارع‌زاده از دغدغه‌مندی وی در ترویج معارف نماز ابراز خوشحالی کرد و گفت: اداره كل اوقاف استان می‌تواند با استفاده از ظرفيت امامزادگان و بقاع متبركه و اجرای برنامه‌های مختلف در اين اماكن مذهبی نسبت به ترويج و تبليغ فرهنگ نماز اقدام کند.

یادآور می‌شود مدت این تفاهم نامه يک ساله است و نمایندگان دو مجموعه به صورت فصلی پیگیر اجرای مفاد آن خواهند بود.

انتهای پیام
captcha