تزریق ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی کهگیلویه
کد خبر: 4032874
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

تزریق ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی کهگیلویه

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور برای پروژه‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه جذب شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 11 بهمن‌ماه اظهار کرد: در مجموع ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور برای پروژه‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه جذب شد.

وی افزود: مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای تکمیل پروژه ملی جاده پاتاوه-دهدشت پرداخت شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از محل همین مصوبات برای بیمارستان‌های بهمئی، چرام و لنده درمجموع مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شد تا هر کدام از این بیمارستان‌ها با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال پیشرفت بیشتری به خود ببینند.

حجت‌الاسلام موحد ابراز کرد: برای پروژه آبرسانی به شهر لیکک نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و برای فاضلاب شهر چرام نیز ۴۶ میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد.

وی تصریح کرد: پس از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه‌وبویراحمد مجمع نمایندگان و استاندار به طور مستمر پیگیر اجرایی شدن مصوبات مذکور بودند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ اضافه کرد: یک جلسه مشترک دیگر نیز با رئیس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه نیز از طریق میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهان تسریع در اجرایی شدن مصوبات بودیم. در همین راستا و بر اساس همین مصوبات، مکاتبات لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه با خزانه‌داری کل کشور انجام شد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تلاش مضاعف شود تا پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری بگیرند و کارها بر زمین نماند.

انتهای پیام
captcha