برگزاری دومین جشنواره «یار انقلاب» در البرز
کد خبر: 4033050
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

برگزاری دومین جشنواره «یار انقلاب» در البرز

دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی «یار انقلاب» از روز پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن‌ماه در البرز آغاز به کار می‌کند.

جشنواره ملی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی «یار انقلاب»

به گزارش ایکنا از البرز، بهزاد دودانگه، دبیر برگزاری دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی «یار انقلاب» روز سه‌شنبه، 12 بهمن در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم آغازین این جشنواره، 21 بهمن‌ماه با اکران تئاتر خیابانی در جوار گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره این جشنواره به‌صورت ملی در قالب موضوعات انقلاب اسلامی، شخصیت امام راحل، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار می‌شود، افزود: اولین دوره این جشنواره سال گذشته به‌صورت مجازی و با دریافت ۱۶۸ اثر در دو بخش تئاتر خیابانی و فیلم کوتاه برگزار و در نهایت ۹ اثر در هر بخش منتخب شد.

دودانگه تصریح کرد: امسال این جشنواره به‌دلیل استقبال هنرمندان سراسر کشور به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و تاکنون ۱۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که ۸۳ فیلم کوتاه و مابقی تئاتر خیابانی است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند که در این جشنواره شرکت کنند، افزود: پس از داوری، هفت تا ۱۰ اثر در بخش تئاتر خیابانی و ۱۰ اثر در بخش فیلم کوتاه به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند.

دبیر برگزاری این جشنواره یادآور شد: در پایان این جشنواره از سه شهید شاخص دفاع مقدس انقلاب اسلامی و مدافع حرم، یک هنرمند نمونه استان البرز و دو هنرمند کشوری فعال در حوزه دفاع مقدس تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha