اجرای طرح «ارتقای حافظان قرآن» از سوی مؤسسه رضوان تهران
کد خبر: 4033834
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

اجرای طرح «ارتقای حافظان قرآن» از سوی مؤسسه رضوان تهران

طرح «ارتقای حافظان قرآن» ویژه حافظان 10 جزء به بالا اجرا می‌شود.

طرح «ارتقای حافظان قرآن»حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح ارتقای حافظان قرآن ویژه حافظان بالای 10 جزء به دو صورت غیر حضوری و آنلاین یا حضوری (با توجه به شرایط کرونایی با تعداد محدود افراد) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره در راستای آمادگی بیشتر برای حضور در آزمون اعطای مدرک به حافظان سازمان دارالقرآن‌ الکریم و آشنایی با سرفصل‌ها و مطالب و موضوعات دوره فوق تشکیل می‌شود. طی تدابیر اندیشیده شده در پایان هر ماه از افراد، آزمون‌های شبیه‌ آزمون‌های سازمان دارالقرآن الکریم اخذ خواهد شد.

محصل با اشاره به اینکه کلاس‌ها، هفته‌ای دو جلسه یک ساعته برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مفاهیم و ترجمه کل قرآن براساس محتواهای آزمون، تثبیت حفظ قرآن همراه با تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا، دوره مفردات و آزمون‌های چهارگزینه‌ای از جمله عناوین این دوره است که علاقه‌مندان می‌توانند در هر کدام از این عناوین شرکت کنند.

وی تصریح کرد: بانوان و آقایان علاقه‌مند در هر گروه سنی می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ و 09915081194 تماس بگیرند. این دوره با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی مناطق 1، 7، 12 و 14 آموزش و پرورش و کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

نشانی مؤسسه رضوان در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، واتساپ و همچنین صفحه این مؤسسه در اینستاگرام به نشانی rezvanolquran قرار دارد.

انتهای پیام
captcha