برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان خدابنده
کد خبر: 4033871
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان خدابنده

چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در دو بخش آوایی و پژوهشی و همچنین هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان از پنجم تا 30 بهمن در حال برگزاری است.

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان

به گزارش ایکنا از زنجان، این دوره از مسابقات در بخش دانش‌آموزی مسابقات در 14 رشته قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود که سرفصل‌های کاملا متنوعی داشته و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سبد متنوعی از فعالیت‌های قرآنی را متناسب با استعدادهای دانش‌آموزان و رشته‌هایی را برای توانمندسازی فرهنگیان طراحی کرده است.

در حوزه دانش‌آموزی رشته‌های تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام ، انشای نماز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ جزئی پنج، 10، بیست و حفظ کل، مداحی و اذان از مهم‌ترین رشته‌هایی است که برای دانش‌آموزان پسر و دختر برگزار خواهد شد. همچنین این مسابقات برای فرهنگیان فقط در پنج رشته برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ کل، حفظ ده جز، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام است.

در سال تحصیلی جاری این مسابقات با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و می‌توان گفت که یکی از بهترین زمینه‌ها برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و توانمندسازی فرهنگیان، مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام
captcha