ضرورت تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی تبلیغات شهری در مناسبت‌ها در شیراز
کد خبر: 4034003
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

ضرورت تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی تبلیغات شهری در مناسبت‌ها در شیراز

سرپرست اداره‌کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز خواستار تشکیل کارگروه هماهنگی و برنامه‌های برای تبلیغات محیطی و شهری ویژه مناسبت‌های مذهبی و ملی در این کلان‌شهر شد.

سعید زارع، سرپرست اداره‌کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز به گزارش ایکنا از فارس، سعید زارع، سرپرست اداره‌کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 16 بهمن در جلسه برنامه‌ریزی فضاسازی و تبلیغات محیطی شهرداری شیراز گفت: در مناسبت‌هایی که تاکنون داشته‌ایم، اقدامات خوبی از سوی شهرداری شیراز صورت گرفته اما کافی نیست و جای بهبود دارد.

وی با بیان اینکه شیراز علاوه بر مزین بودن به نام سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، یک کلان‌شهر نیز است، تصریح کرد: باید با توجه به تقویم مناسبت‌ها و ایام پیش‌رو با برنامه‌ریزی اقدامات و کارهای بزرگی را در سطح شهر اجرایی کنیم.

 زارع ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی همچون بیلبوردها، تلویزیو‌ های شهری و ... داریم که در موضوع فضاسازی و تبلیغات شهری می‌توان از آن‌ها بهره مناسبی گرفت.

سرپرست اداره‌کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: باید کارگروهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت تبلیغات محیطی و شهری ویژه مناسبت‌ها به صورت یکپارچه و هماهنگ تشکیل شود.

وی با بیان اینکه کارها و اقدامات را مستندسازی باید کرد، گفت: فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری شیراز صورت گرفته و حتی در برخی موارد جور سایر ارگان‌ها را نیز کشیده، اما باید به خوبی اطلاع‌رسانی و منعکس شود.

زارع همچنین گفت: در حوزه تبلیغات و فضاسازی متاسفانه گاهی شاهد کم کاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط  هستیم که به تعهدات خود پایبند نیستند و بعضاً این کم کاری به پای شهرداری شیراز نوشته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی و اجرای پروژه‌های نور پردازی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در میادین اصلی شهر تاکید کرد و گفت: اصلاح فضای بصری شهر با روش‌های جدید باید مورد توجه قرار گیرد تا دو هدف تامین روشنایی و نورپردازی را دنبال کند.

سرپرست اداره‌کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز، نورپردازی مناسب را عاملی برای هویت بخشی به فضا دانست و افزود: با استفاده از نورپردازی در مکان‌های مختلف شهر شاهد ایجاد چشم‌اندازی زیبا و متفاوت خواهیم بود و از این ظرفیت می‌توان در مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha