سالن «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در کرمان به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 4034131
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

سالن «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در کرمان به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان سالن کنفرانس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش عشایری استان با اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان در ششمین روز از دهه مبارک به بهره‌برداری رسید.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، امروز 17 بهمن ماه سالن کنفرانس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش عشایری استان با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر و اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آئین با تبریک دهه مبارک فجر، عدالت آموزشی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: آموزش و پرورش تنها مأمن و نهاد دولتی است که در دور افتاده‌ترین منطقه استان پرچم جمهوری اسلامی را در مدارس به اهتزاز درآورده است و معلم تنها نماینده دولت در دور افتاده‌ترین مناطق کشور است.

وی با اشاره به تحصیل ۱۰ هزار و ۶۳۵ دانش‌آموز در مدارس عشایری استان گفت: ایجاد زمینه لازم جهت تحصیل دانش‌آموزان عشایری در دور افتاده‌ترین نقطه استان مصداق عینی عدالت آموزشی در کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر عدالت محوری و مردم‌داری در حوزه کاری تأکید کرد و گفت: رعایت عدالت و شفاف‌سازی در حوزه اداری و مالی لازمه اعتماد سازی و جلب اعتماد مردم است.

رضایی با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین دانش‌آموزان مدارس عشایری و سایر دانش‌آموزان وجود ندارد گفت: با توجه به نقش‌آفرینی عشایر در عرصه‌های مختلف، توجه به تحصیل دانش‌آموزان عشایری و ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس عشایری ضرورتی انکار ناپذیر است.

رضایی با اشاره به نقش فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری بر مکان‌یابی ساخت فضاهای آموزشی جدید بر اساس نیاز مناطق و واقعیت تأکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ مدرسه شبانه‌روزی عشایری در استان گفت: توجه جدی به مدارس عشایری ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تحقق عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی است.

رضایی افزود: ما همه معلم هستیم و باید به عنوان یک شهروند در جامعه زندگی کنیم، پس باید در دوران مسئولیت خود به گونه ای عمل کنیم تا شرمنده مردم و شهدا نباشیم.

انتهای پیام
captcha