30 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی «زیلوی برتر»
کد خبر: 4034133
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

30 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی «زیلوی برتر»

رئیس دومین جشنواره ملی «زیلوی برتر» گفت: با توجه به استقبال گسترده از این جشنواره و درخواست‌­های متعدد از سوی طراحان و هنرمندان زیلوباف مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه جاری تمدید شد.

محمد دهقان، رئیس دومین جشنواره ملی زیلوی برترمحمد دهقان، رئیس دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره اظهار کرد: با توجه به ارسال درخواست‌­های متعدد از سوی طراحان و هنرمندان زیلوباف و پس از برگزاری نشست مشترک با رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن زیلو، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان بهمن ماه جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: علاقه‌ مندان و فعالان هنر صنعت زیلوبافی می‌توانند در مهلت ذکر شده، آثار خود را برای شرکت در مرحله نخست داوری از طریق وب‌ سایت جشنواره به نشانی bestzilou.ir ارسال کنند.

دهقان یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌­توانند به نشانی جشنواره در شبکه‌­های اجتماعی از جمله اینستاگرام با دسترسی ­ bestzilou مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره و شماره تلفن ۰۳۵۳۲۳۵۸۵۱۱ در ارتباط باشند.

محمدعلی غنی‌پور، دبیر انجمن صنفی زیلوبافان نیز با اشاره به برنامه‌ریزی منسجم و فعالیت‌های گسترده دبیرخانه دومین جشنواره زیلوی برتر به ایکنا گفت: با توجه به درخواست‌های متعددی که از سوی طراحان و زیلوبافان برای تمدید فرصت به منظور تهیه و ارسال آثار بیشتر و بهتر با انجمن زیلوبافان مطرح شده بود، نشست مشترکی با رئیس و دبیر جشنواره برگزار شد.

دبیر انجمن صنفی زیلوبافان با قدردانی از حمایت و همراهی مسئولان برگزاری جشنواره، از برگزاری نمایشگاه ویژه فروش زیلو و آثار منتخب دومین جشنواره زیلوی خبر داد و تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه که از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در میبد برگزار می‌شود، اندیشیده شده و امیدوار هستیم ضمن ارائه زیلوهای فاخر و با کیفیت، با استقبال مناسبی نیز ازسوی هموطنان عزیز همراه شویم.

 
انتهای پیام
captcha