نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی محلات منطقه 16 شهرداری تهران برگزار شد
کد خبر: 4034622
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی محلات منطقه 16 شهرداری تهران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی و مدیران خانه‌های قرآن محلات منطقه 16 شهرداری تهران در ساختمان دارالقرآن مرکزی شهید حاج قاسم سلیمانی این منطقه برگزار شد.

به گزارش ایکنا،‌ نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی و مدیران خانه‌های قرآن محلات منطقه 16 شهرداری تهران، 17 بهمن ماه در ساختمان دارالقرآن مرکزی شهید حاج قاسم سلیمانی این منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دهقان، مدیر دارالقرآن‌های مرکزی شورای عالی قرآن شهرداری تهران شرح مختصری از فضای قرآنی جدید و مثبت حاکم بر شورای شهر و شهرداری تهران ارائه داد و برخی از برنامه‌ها و راهبرد‌های شورای عالی قرآن را تشریح کرد.

در ادامه مدیران خانه‌های قرآن ضمن معرفی خود، گزارش مختصری از فعالیت‌های قرآنی محله ارائه دادند و پس از آن برخی از مشکلات و موانع کار قرآنی در محله خود را بیان کردند.

همچنین در ادامه این نشست مقرر شد مدیر اجرایی دارالقرآن مرکزی منطقه 16 نسبت به پیگیری و رفع موانع و درخواست‌های خانه‌های قرآن و عترت منطقه اقدام کند.

در پایان این نشست، مدیر فرهنگی ـ اجتماعی منطقه 16 از زحمات مدیران خانه‌های قرآن و عترت قدردانی و آمادگی خود را برای همکاری و حمایت حداکثری در ادامه راه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha