اهدای جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به 280 مددجوی یزدی
کد خبر: 4034647
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

اهدای جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به 280 مددجوی یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۲۸۰ نوعروس، زنان ازدواج مجدد و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت این نهاد خبر داد.

محمد شجاعان، کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه رویکرد این نهاد تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است اظهار کرد: این نهاد در سال جاری نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۲۸۰ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و ازدواج آنان هزینه شده است، تصریح کرد: کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به نحوه مشارکت نیکوکاران در تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان تحت حمایت این نهاد بیان کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.

وی تصریح کرد: ۹۰ مورد از جهیزیه اهدایی شامل یخچال، ماشین لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی، گاز و تلویزیون در ایام الله دهه فجر امسال به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha