نشست تخصصی «ریشه‌های انقلاب اسلامی در قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4035032
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
به همت ایکنای کردستان

نشست تخصصی «ریشه‌های انقلاب اسلامی در قرآن» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری نشست تخصصی ایکنا با موضوع «ریشه‌های انقلاب اسلامی در قرآن» امروز، ۲۰ بهمن‌ماه در استان خبر داد.

مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی کردستان به عنوان نهادی انقلابی هر ساله در ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح استان برگزار می‌کند که امسال هم تاکنون برنامه‌های اثرگذاری را در واحدهای زیرمجموعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار کرده است.

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نسل جوان با اهداف والای انقلاب اسلامی افزود: در این راستا نشست تخصصی ایکنا با موضوع «ریشه‌های انقلاب اسلامی در قرآن» امروز، 20 بهمن‌ماه در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.

آوج ادامه داد: در این نشست حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام محمدربیع درویشی، مدیرگروه معارف صدا‌و‌سیما مرکز کردستان، سیدصادق زمانی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و وحید یادگاری سرور استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور خواهند یافت.

وی افزود: وبینار بانوان نیز با عنوان «زن، هویت و انقلاب اسلامی» با حضور لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان و بانوان ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف سطح استان فردا، 21 بهمن‌ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

آوج در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://amjad.jde.ir/kd با رمز عبور 123456 وارد سامانه شده و از مطالب مورد بحث در این وبینار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha