افتتاح ۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی در رودبار جنوب
کد خبر: 4035190
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

افتتاح ۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی در رودبار جنوب

هم‌زمان با دهه فجر ۳۸ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رودبار جنوب افتتاح شد.

افتتاح ۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی در رودبار جنوب

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۲۰ بهمن‌ماه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی رودبار جنوب با تبریک ایام‌الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: خداوند را به واسطه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و هوشمندی ملت ایران در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی که مایه عزت و شرف جهان اسلام و عزت و بزرگی ملت ایران است شکر می‌کنیم.

معروفی کمک به مردم را صدقه جاریه در این نظام الهی و اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم ما در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی بدون توقع پای دین و انقلاب مستحکم ایستادند و برگ پیروزی، عزت و سربلندی را در پرونده خود ثبت کردند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: امروز و در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توفیق یافتیم ۳۸ پروژه را در شهرستان رودبار جنوب افتتاح و چند سری جهیزیه در بین مردم توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه اول ما افتتاح ساختمان ناحیه مقاومت بسیج رودبار به متراژ ۴۰۰ متر است که با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کامل شد، افزود: پروژه دوم امروز بهره‌برداری از ۳۰ واحد مسکن مددجویی در رودبار جنوب است که این اقدام به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) و با اعتبار ۷ میلیارد تومان انجام شده است.

معروفی به افتتاح ۳ پایگاه مقاومت بسیج در سه منطقه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: آبرسانی به چهار روستا با اعتبار ۲ میلیارد تومان و توزیع ۲۰ سری جهیزیه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده در رودبار جنوب به مناسبت دهه فجر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه جمع کل اعتبار این پروژه‌ها ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون است، ادامه داد: ما در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قطعا این موضوع را تا زمان نیاز در منطقه دنبال می‌کنیم و اولویت‌های استان در حوزه‌های مختلف آب، بهداشت، اشتغال و مسکن مشخص است.

معروفی تصریح کرد: اولویت‌های جنوب استان کرمان به دلیل وقوع سیل مشخص است و پیگیر حل مشکلات در کنار مسئولان و مردم هستیم.

انتهای پیام
captcha