حضور 40 حافظ نوجوان در آزمون حفظ کانون مهد قرآن الزهرا(س) تهران
کد خبر: 4035233
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

حضور 40 حافظ نوجوان در آزمون حفظ کانون مهد قرآن الزهرا(س) تهران

آزمون حفظ قرآن در نیمه اول بهمن‌ماه با شرکت بیش از چهل حافظ نوجوان عضو کانون مهد قرآن الزهرا(س) در غرب استان تهران برگزار می‌شود.

آزمون حفظ کانون مهد قرآن الزهرا (س) تهرانبه گزارش ایکنا، طرلان رجبی، مسئول کانون مهد قرآن الزهرا(س) در غرب استان تهران از برگزاری آزمون حفظ اجزاء ۱، ۳، ۵ ، ۷ و ۱۵ قرآن در نیمه اول بهمن‌ماه با شرکت بیش از ۴۰ حافظ نوجوان عضو این مرکز خبر داد .

وی درباره فعالیت‌های آموزشی حفظ قرآن همراه با مفاهیم این مجموعه، اظهار کرد: در پایان کلاس‌های آموزشی در هر فصل آزمون شفاهی با حضور داوران برگزار می‌شود که حافظان با کسب حد نصاب قبولی، موفق به دریافت گواهی حفظ از دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن می‌شوند .

کانون مهد قرآن الزهرا‌(س) در جنوب غرب تهران منطقه خلیج واقع شده و از کانون‌های فعال مهد قرآن استان تهران است و طی ۲۰ سال فعالیت آموزشی، قریب به شش هزار نوجوان، جوان و کودک در کنار تحصیل، به فراگیری حفظ و مفاهیم قرآن مشغول شده‌اند .

در خبر دیگری از مهد قرآن آمده است، طی مراسمی از چهل مربی و حافظ قرآن از قبول‌شدگان سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی»، دارندگان رتبه‌های ممتاز در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و مربیان برتر، شامگاه امشب، 20 بهمن‌ماه با حضور مسئولان شهر به همراه خانواده‌های حافظان قرآن مهد قرآن بهشهر، در محل حسینیه قتلگاه بهشهر با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha