کتاب «پرچمداران بصیرت» وارد بازار نشر شد
کد خبر: 4036114
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کتاب «پرچمداران بصیرت» وارد بازار نشر شد

کتاب «پرچمداران بصیرت» اثر رضا رستمی، در زمینه روزشمار نقش روحانیون کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی به رشته تحریر درآمد و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد بازار نشر شد.

کتاب پرچمداران بصیرت

سیدمحمد جلال زمانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کتاب «پرچمداران بصیرت» اثر رضا رستمی، در زمینه روزشمار نقش روحانیون کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی به رشته تحریر درآمد و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد بازار نشر شد.

وی افزود: کتاب «پرچمداران بصیرت» در سه سرفصل نقش روحانیون کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرات شهدای روحانی کردستان و آلبوم تصاویر، در ۴۸۹ صفحه به قلم رضا رستمی نگاشته شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اینکه چاپ کتاب در مورد زندگی شهدا زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بیشتر با آرمان‌ها و اهداف شهدا است، بیان کرد: این کتاب توسط نشر صریر و با حمایت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسید.

در بخشی از این کتاب آمده است.

«امام خامنه‌ای (مدظله) به منظور دیدار با رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کُرد به منطقه مریوان آمده بودند. مدتی را در خدمت ایشان بودیم و ایامی را در منطقه بود، از نظر معنوی از وجودشان بسیار فیض بردیم.

نسبت به پیشمرگان بسیار لطف داشتند و محبت می‌کردند. عکس‌های زیادی با هم گرفته ‌ایم که برایم خیلی ارزشمند است.

آمدن ایشان و ماندنشان نزد پیشمرگان، دلیل بر اهمیتی بود که سازمان در آن زمان برای نظام داشت و این موضوع را حضرت امام خمینی (ره) بار‌ها در صحبت هایشان مورد اشاره قرار داده‌اند».

انتهای پیام
captcha