افراد ساکن در مناطق حاشیه‌نشین آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند
کد خبر: 4036644
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

افراد ساکن در مناطق حاشیه‌نشین آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: تمام افراد فاقد بیمه ساکن در مناطق حاشیه‌نشین این استان می‌توانند با مراجعه به ۵۸ دفتر خدماتی این سازمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

 بیمه سلامت به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بیمه سلامت آذربایجان غربی، فریده جعفری، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار برای حمایت ویژه از نیازمندان اظهار کدو: تمام افراد فاقد بیمه ساکن در مناطق حاشیه‌نشین این استان می‌توانند با مراجعه به ۵۸ دفتر خدماتی این سازمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

 وی افزود: این طرح با مشارکت سازمان بیمه سلامت  وسایر نهادهای حمایتی و در قالب ارائه  بسته‌های خدمتی در مناطق حاشیه نشین و کم‌برخوردار اجرا می‌شود، این طرح از دی ماه شروع شده و تا زیرپوشش قرار دادن تمام ساکنان مناطق حاشیه‌نشین در آذربایجان‌غربی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۵۷۰ هزار نفر از جمعیت آذربایجان غربی در صندوق بیمه همگانی تحت پوشش بیمه رایگان هستند و این روند در راستای کمک با افراد کم برخوردار و تحت پوشش بیمه قرار دادن آنهاست.

وی بیان کرد: تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت صاحب دفترچه بیمه شوند.

جعفری با اشاره به جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: ۶۲.۴ درصد از جمعیت این استان در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

 

انتهای پیام
captcha