اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 4036811
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
به میزبانی آذربایجان‌شرقی

اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، روز دوم اسفندماه در تبریز برگزار می‌شود.

امیردریادار عباسی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر دریادار دوم رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز، 27 بهمن‌ماه، در نشست با اصحاب رسانه، زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را دوم اسفندماه اعلام کرد و گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در محل تالار اجتماعات موزه دفاع مقدس تبریز و با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی و نیز سخنران ویژه مراسم آغاز می‌شود.

وی افزود: تعداد ۱۴۵۰ اثر به این جشنواره ملی ارسال شده که از بین آن‌ها، ۱۹ اثر به انتخاب داوران جشنواره برگزیده شده‌اند و قرار است در مراسم اختتامیه از آن‌ها تجلیل شود. ۳۳ درصد از مجموع کل آثار جمع‌آوری شده در این جشنواره مربوط به آذربایجان شرقی بوده و پنج اثر برتر نیز از سوی فعالان مجازی استان تهیه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با پنج محور پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی، پیام رسان‌ها و فضای مجازی، نرم افزارهای کاربردی، هنر و سرگرمی‌های دیجیتال و موضوع‌های آزاد برگزار شده است.

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فعالان مجازی استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در سالن مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس تبریز راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام
captcha