فراخوان دومین جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4036860
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

فراخوان دومین جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان ارسال اثر به دومین جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» با رویکرد بررسی نقش و تأثیر جایگاه مادر در خانواده و جامعه در کرمانشاه اعلام شد.

جشنواره ملی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دومین جشنواره ملی «مادرم فاطمه(س)» با رویکرد بررسی نقش و تأثیر جایگاه مادر در خانواده و جامعه به همت مؤسسه روح‌الجنان و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران و بنیاد فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

محور‌های اصلی این جشنواره شامل نقش و جایگاه مادر در خانواده و نقش و جایگاه مادر در جامعه است و موضوعات پیرامون آن شامل آثار و دستاورد‌های ارسالی با موضوعات «فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی» به شیوه فردی و گروهی در بخش‌های «هنر‌های تجسمی، صنایع دستی، عکس، فیلم، چندرسانه‌ای، ادبی، دکلمه‌خوانی، گویندگی و اجرا، تلخیص کتاب، تئاتر و نمایش و موسیقی آیینی» است.

علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به شیوه آزاد و رایگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. ثبت‌نام و مهلت ارسال آثار از ۲۶ بهمن آغاز و تا اول خرداد سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

فرآیند داوری نهایی از ۱۲ خردادماه سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و اختتامیه جشنواره ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.rooha۱janan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha