محکومیت و اجرای حکم ۲۹ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
کد خبر: 4037217
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

محکومیت و اجرای حکم ۲۹ دستگاه ماینر قاچاق در یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از ضبط ماینرهای مکشوفه قاچاق در یزد و جریمه بیش از دو میلیارد و 785 میلیون ریالی خبر داد.

محکومیت و اجرای حکم 29 دستگاه کیس ماینر قاچاق در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی؛ علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار کرد: به دنبال گزارش پلیس آگاهی انتظامی شهرستان اشکذر، مبنی بر نگهداری کالای قاچاق شامل 29 دستگاه کیس ماینر در شهرستان اشکذر کشف و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده، شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی، با احضار متهم و اخذ آخرین دفاعیات، به دلیل ناتوانی متهم از ارائه مدارک گمرکی و پس از رسیدگی، اتهام قاچاق وی را محرز و مسلم دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کیس ماینرهای مکشوفه قاچاق، به پرداخت بیش از دو میلیارد و 785 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. 

مختاری گفت: پرونده مذکور پس از سیر مراحل قانونی و قطعیت آن، پرونده اجرا و جریمه نقدی صادره وصول و کالای وی ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف تعداد 5 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال و تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این دستگاه‌ها دو میلیارد ریال برآورده شده که این پرونده نیز در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز در حال رسیدگی است.

انتهای پیام
captcha