چاپ زندگینامه و خاطرات شهید سیدعبدالمحمد تقوی
کد خبر: 4037513
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

چاپ زندگینامه و خاطرات شهید سیدعبدالمحمد تقوی

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید سیدعبدالمحمد تقوی با هدف معرفی سیره و سبک زندگی این شهدای والامقام به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید سیدعبدالمحمد تقوی در آینده‌ نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه برای چاپ این کتاب مطالب مورد نیاز از طریق مصاحبه با خانواده و هم‌رزمان این شهید والامقام جمع‌آوری می‌شود، افزود: شهید عبدالمحمد تقوی از شهدای روحانی استان کهگیلویه‌وبویراحمد است که در زمستان سال ۱۳۴۲ در شهر سوق به دنیا آمد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در منطقه اروند و در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سال‌های اخیر چاپ و نشر کتب مربوط به شهدا و رزمندگان روحانی استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون کتاب‌های متعددی از جمله راه سبز، ندای نور و چهل ستاره به چاپ رسیده است.

حجت‌الاسلام جهانبخشی با بیان اینکه استان کهگیلویه‌وبویراحمد ۳۴ شهید روحانی به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است، ادامه داد: هدف از چاپ کتب زندگینامه و خاطرات شهدا، معرفی سیره و سبک زندگی این شهدای والامقام به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام
captcha