برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت به صورت مجازی
کد خبر: 4037806
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
مسعود وادی‌پور خبر داد:

برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت به صورت مجازی

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری مرحله نهایی بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت این وزارتخانه خبر داد و گفت: این مسابقات تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت به صورت مجازی

مسعود وادی‌پور، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت که به عنوان «جشنواره هدهد» شناخته می‌شود، گفت: این جشنواره در رشته‌ها و گروه‌های مختلف به صورت مجازی از شنبه 30 بهمن‌ماه آغاز شده و تا شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در برخی رشته‌ها، افزود: در بخش بانوان مرحله فینال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و دعاخوانی و در بخش آقایان نیز علاوه بر این سه رشته در رشته‌های اذان و ابتهال برگزار می‌شود.

وادی‌پور تصریح کرد: فینال رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در بخش آقایان طی دو روز گذشته برگزار شده و در حال حاضر نیز فینال رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و دعاخوانی بانوان در گروه دانشجویان در جریان است. علاوه بر این، رقابت در رشته‌های حفظ پنج جزء بانوان دانشجو نیز در سالن دیگری در جریان است. رقابت در رشته‌ حفظ 10 جزء دانشجویان در گروه بانوان نیز روز سه‌شنبه سوم اسفندماه برگزار می‌شود. همچنین رقابت در رشته‌های حفظ 20 و حفظ کل قرآن در گروه بانوان دانشجو چهارشنبه چهارم اسفندماه برپا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: رقابت در رشته‌های حفظ قرآن شامل حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در بخش آقایان نیز شنبه هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وادی‌‌پور در مورد زمان برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات که قرار بود نهم اسفندماه برگزار شود، گفت: با توجه به اینکه آزمون بخش معارفی جشنواره بیست و ششم روزهای هشتم و نهم برگزار می‌شود، برپایی مراسم اختتامیه به نیمه دوم اسفندماه موکول شده است.

وی در پایان در مورد زمان دقیق و مکان برگزاری مراسم اختتامه اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور هنوز زمان قطعی برگزاری اختتامیه مشخص نشده اما به احتمال زیاد در نیمه دوم اسفندماه و در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha