برگزاری پویش «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» در شبکه شاد
کد خبر: 4039347
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
میکائیل باقری خبر داد؛

برگزاری پویش «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» در شبکه شاد

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پویش «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» در شبکه شاد همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام(ص) خبر داد.

مکائیل باقری

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری پویش اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله در شبکه شاد گفت: همان‌طور که می‌دانید پیامبر اعظم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) رسول خاتم، بهترین مخلوق و حبیب و برگزیده خدا است و در وصف ایشان قرآن کریم در سوره مبارکه الشرح می‌فرماید: و رَفَعنا لَکَ ذِکرَک ... یعنی یاد تو را بالا بردیم؛ و هر روز که مسلمانان به وقت نماز، اذان می‌گویند، نام مبارک ایشان با عبارت اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله در تمام عالم به گوش می‌رسد.

وی افزود: ما در اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قصد داریم با این طنین الهی همراه و هم صدا و قطره‌ای در دل اقیانوس کائنات شویم و در ایام خجسته عید مبعث، ذکر و یاد پیامبر مهربانی‌ها را زمزمه کنیم.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش آموزان علاقه مند می‌توانند برای شرکت در این پویش انفرادی و گروهی دو مرتبه فراز آسمانی «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» را مانند موذن، به تنهایی و یا به صورت همخوانی با برادر یا پدر بگویند و فیلم آن را بگیرید و به نشانی @Mohammadiyam در شبکه شاد ارسال کنند.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار از ۱۰ لغایت ۱۵ اسفند ماه مصادف با عید سعید مبعث تا روز میلاد امام حسین علیه السلام است که در نهایت جوایزی به منتخبان این پویش به قید قرعه اهدا خواهد شد.

باقری در پایان اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کانال اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش به نشانی @parvareshi۱ در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha