۳۷ پروژه بنیاد علوی به زودی در شهرستان درمیان به اتمام می‌رسد
کد خبر: 4039705
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
استاندار خراسان‌جنوبی:

۳۷ پروژه بنیاد علوی به زودی در شهرستان درمیان به اتمام می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی ۶۴ پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرده و ۳۷ پروژه دیگر نیز به زودی به اتمام می‌رسد.

جلسه شورای اداری شهرستان درمیان به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۰ اسفندماه در شورای اداری درمیان اظهار کرد: فلسفه حضور رئیس بنیاد مستضعفان علاوه بر آغاز طرح ساخت مسکن محرومین، بررسی دیگر برنامه‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان درمیان بود چرا که این شهرستان منطقه هدف برای توسعه و پیشرفت در استان مطرح است.

وی افزود: امروز در سطح ملی حرکت مبارکی با محوریت خراسان‌جنوبی در شهرستان درمیان آغاز شد و آن اجرای تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومین بود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این ۲۰ هزار واحد مربوط به همه ۳۱ استان کشور است، بیان‌ کرد: سهمیه خراسان جنوبی ۵۵۰ واحد بود، اما با پیشنهاد استانداری و موافقت ریاست بنیاد مستضعفان به هزار واحد افزایش یافت.

قناعت تصریح کرد: بنیاد علوی در دو سال گذشته ۶۴ باب پروژه را در شهرستان درمیان به اتمام رساندند و ۳۷ پروژه را نیز در دستور کار دارند که به زودی به اتمام خواهد رسید.

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برای جامعه هدف شهرستان درمیان ۳۸ پروژه را تعریف کرده‌ایم که برآورد اولیه آن ۲۷۶ میلیارد تومان است.

قناعت یادآور شد: پیشنهاد ما این است که برای پیگیری، این پروژه‌ها را تقسیم و ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار را منابع دستگاه‌های اجرایی استان (دستگاه‌های مختلف چون منابع طبیعی، جهاد، توزیع نیروی برق، بهزیستی و …) و ۶۱ میلیارد تومان را بنیاد علوی تأمین کند.

انتهای پیام
captcha