دوره آموزشی «تعالی مدیران» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4040043
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

دوره آموزشی «تعالی مدیران» در سنندج برگزار شد

دوره آموزشی تعالی مدیران تبلیغات اسلامی به منظور مرور مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دیروز، 11 اسفندماه در سنندج برگزار شد.

دوره آموزشی  مدیران تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در دوره آموزشی تعالی مدیران که با حضور گروه تعالی سازمان تبلیغات اسلامی دیروز، 11 اسفندماه در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزش تعالی در استان‌های کشور به همت سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاریست و گام ارزشمندی برای مرور مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: در این دوره‌ها داشته‌هایمان را بیشتر خواهیم کرد و از تجارب سایر استان‌های کشور برای پیشبرد اهداف بهره خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامین موسوی، مسئول گروه تعالی سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: تعالی مؤلفه‌ای مسئله محور بوده و حرکت کلی سازمان را بیان می‌کند چرا که به دنبال ارتقای و اعتلای فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه سعی براین است رویکرد مدیریتی سازمان تبلیغات را در ادامه روند فعالیت‌ها و اهداف سازمان برجسته کنیم، افزود: در راستای پیشبرد اهداف مدیریتی، نظرات همه مدیران شهرستان‌ها و تجربه مدیران سایر استان‌ها در حوزه مدیریتی سازمان تبلیغات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و خواهد گرفت.

مسئول گروه تعالی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: تاکنون تجارب 28 استان جمع‌آوری شده و امروز نیز در کردستان به عنوان بیست و نهمین استان کشور این نشست استمرار می‌یابد تا از نظرات مدیران و روؤسای ادارات شهرستان‌های کردستان بهره ببریم.

وی ادامه داد: در این دوره مصطفی تیموریان «هویت و ماموریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان» را به منظور آسیب شناسی سازمان تبلیغات در سنوات اخیر مورد بحث قرار خواهند داد.

مسئول گروه تعالی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: همچنین حسین حائری فرد به مقوله «نهضت اجتماعی» خواهند پرداخت که براین اساس به شناخت جامعه و نوع تفکر نسبت به جامعه پرداخته می‌شود.

وی «مدیریت و راهبری در گام دوم انقلاب» را نیز از مقوله‌های مهم و موضوعات مورد بحث در این دوره آموزشی دانست و بیان کرد: باید دید براساس بیانیه گام دوم چه شیوه‌های مدیریتی را به کار گرفته‌ایم تا از چالش‌ها و موانع بتوانیم عبور کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان یادآور شد: امیدواریم جلسات و نشست‌ها و جمع‌آوری تجارب شهرستان‌ها و استان‌های کشور به پیشبرد اهداف سازمانی و تعالی مدیریت کمک کند.

انتهای پیام
captcha