تولید؛ تنها راه خروج کشور از بحران اقتصادی
کد خبر: 4040257
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
نماینده ولی‌فقیه در گلستان مطرح کرد:

تولید؛ تنها راه خروج کشور از بحران اقتصادی

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در جلسه شورای اداری گفت: عمده مشکل کشور مسائل اقتصادی است و تنها راه خروج از بحران اقتصادی تولید است.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در جلسه شورای اداری با رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقيه در گلستان عصر امروز، ۱۳ اسفندماه در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس‌جمهور برپا شد، اظهار کرد: عمده مشکل کشور مسائل اقتصادی بوده و تنها راه خروج از بحران اقتصادی تولید است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اينکه در کشورمان به‌جای اینکه تولید ارزش باشد دلالی ارزش به شمار می‌رود، تصریح کرد: باید کاری کرد که آنچه تولید می‌شود صرف معیشت مردم شود تا زمانی که دلالی ارزش داشته باشد و به تولید به عنوان منبعی راه گشا نگاه نشود کشور پیشرفتی نخواهد کرد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اينکه تولید باکیفیت باید با قیمت مناسب باشد تا وارد رقابت با بازار جهانی شود، افزود: گلستان به ظاهر زیبا و سرسبز به نظر می‌رسد اما به لحاظ محرومیت جزو پنج استان اول است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه توسعه گردشگری آشوراده می‌تواند کلید اقتصاد و رونق در استان باشد، تصریح کرد: خوشبختانه با حضور هیئت دولت و رئیس‌جمهور مباحث خوبی در این راستا مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی کشاورزی، کشت و صنعت را از مقوله‌های توسعه در استان یاد کرد و گفت: اگر کشاورزان در مسائل مختلف دغدغه‌ای نداشته باشند راحتر می‌توانند محصولات خود را استفاده کرده و در زمینه تولید کشت بازوی پرتوان استان باشند، لذا باید دولت به حوزه صنعت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: امام و امروز رهبری یک ایده‌ای داشتند که شاخ آمریکا را باید در این منطقه شکست؛ حاج قاسم مرد میدان بود و خطر کرد و نترسید و اگر مرد میدان بشویم خداوند هم کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha