مشکلات موجود در صدور و سنددار کردن موقوفات یزد بررسی شد
کد خبر: 4040846
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

مشکلات موجود در صدور و سنددار کردن موقوفات یزد بررسی شد

در نشستی با حضور مدیران کل ثبت اسناد و اوقاف و امورخیریه استان یزد، مشکلات موجود در مسیر صدور و سند دار کردن موقوفات استان و تعویض این اسناد بررسی و برای حل آن تبادل نظر شد.

مشکلات موجود در صدور و سنددار کردن موقوفات یزد بررسی شدبه گزارش ایکنا از یزد، جلسه قرارگاه حدنگاری شهید سردار سلیمانی صدور اسناد مالکیت موقوفه استان یزد با هدف تسریع در صدور و تعویض این اسناد و تقویت همکاری میان ادارات کل ثبت اسناد و اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 15 اسفندماه در سالن شهید سلیمانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد برگزار شد.

شهرام تقدم، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد بر لزوم تقویت همکاری‌های میان دو دستگاه تأکید کرد و گفت: باید در مدت باقیمانده تا پایان سال تلاش جهادی داشته باشیم تا مشکلات موجود در مسیر صدور و سنددار کردن موقوفات استان و تعویض این اسناد برطرف شود.

تقدم افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هم سعی می‌کند با استفاده از تمام توان همکاران خود در خدمت تمامی دستگاه‌ها بویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه باشد.

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد هم در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک گفت: در حال حاضر باید از شرایط حمایت‌های امام جمعه، استاندار و مدیریت ارشد استان در صدور و تعویض اسناد موقوفات به خوبی استفاده کنیم.

زارع‌زاده تصریح کرد: با تقویت همکاری‌ها و همچنین تسریع در صدور و تعویض اسناد املاک موقوفه استان تلاش می‌کنیم تا مانع تعرض به موقوفات شویم.

انتهای پیام
captcha