مجاهدین فلسطین پاسخ شهادت نوجوان فلسطینی را می‌دهند
کد خبر: 4041005
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
حماس و جهاد اسلامی:

مجاهدین فلسطین پاسخ شهادت نوجوان فلسطینی را می‌دهند

حماس و جهاد اسلامی با تأکید بر پاسخ مسلحانه به شهادت دیشب نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست تأکید کردند که جامعه بین‌المللی باید سران رژیم اشغالگر را به دلیل ارتکاب جنایات علیه بشریت محاکمه کند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان اشغالگر در حمله شب گذشته، 15 اسفند خود به شهرک ابودیس در شرق شهر قدس اشغالی، یامن نافز جفال، نوجوان 16 ساله را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

حازم قاسم، سخنگوی حماس اعدام نوجوان فلسطینی توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی را جنایت جنگی تمام‌عیار و بیانگر واقعیت چهره تروریستی اشغالگر و رهبران آن دانست.

وی تأکید کرد: اصرار ارتش اشغالگر به ارتکاب این جنایات علیه بشریت مؤید بی‌اعتنایی این ارتش به تمامی قوانین، قطعنامه‌ها و نهادهای بین‌المللی است.

قاسم ادامه داد: جامعه بین‌المللی باید رهبران رژیم اشغالگر را به عنوان جنایتکاران جنگی در دادگاه کیفری بین‌المللی به خاطر جنایات علیه بشریت محاکمه کند.

وی تصریح کرد که این جنایات تلاش مشروع مردم فلسطین و مبارزه عادلانه آنها برای بازیابی سرزمین و مقدسات خود و ایجاد کشور خود با پایتختی بیت‌المقدس را متوقف نخواهد کرد.

طارق عزالدین، سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که جنایت قتل نوجوان فلسطینی گواهی بر تروریسم صهیونیستی است که همه فرزندان ملت فلسطین را هدف گرفته است.

وی تأکید کرد: جنایت قتل نوجوان فلسطینی پس از بازداشت گواه وحشی‌گری و سادیسمی‌گری رژیم اشغالگر علیه مردم بی پناه و بی گناه فلسطینی است و در چارچوب سریال‌های جنایی و تروریستی پیوسته‌ای است که همه ملت ما را از هدف گرفته است.

سخنگوی جهاد، سران رژیم صهیونیستی را مقصر عواقب این جنایت دانست و گفت: انقلابیون و مجاهدین فلسطینی ما در برابر پلیدی این جنایت ساکت نخواهند نشست و سلاح‌های خود را برای مقابله با اشغالگر تا بیرون راندن آن از سرزمین و مقدسات فلسطین  در دست دارند.

عزالدین خواستار وحدت ملت فلسطین و گروه‌های آن برای تقویت همه اشکال مقاومت و به‌خصوص مقاومت مسلحانه در برابر نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست شد.

انتهای پیام
captcha