هفتمین اجلاس استانی نماز در اشکذر برگزار می‌شود
کد خبر: 4041076
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

هفتمین اجلاس استانی نماز در اشکذر برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری اشکذر از برگزاری هفتمین دوره اجلاس استانی نماز به میزبانی این شهرستان خبر داد و برنامه‌های متعدد در قالب این اجلاس در سطح شهرستان را تشریح کرد.

هفتمین اجلاس استانی نماز در اشکذر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، روح‌الله ردائی، سرپرست فرمانداری اشکذر، امروز، 16 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتمین دوره اجلاس استانی نماز اظهار کرد: این اجلاس با چهار محور خانواده و نماز، نماز و اقتصاد، نماز و مهدویت، نماز و رفاه در روز پنجشنبه، 19 اسفندماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی شعار اصلی و پیام محوری این اجلاس را «خانواده نمازخوان» برشمرد و گفت: در حاشیه برگزاری این اجلاس پنج کمیته‌ برنامه‌ریزی، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، علمی، ارزیابی و نظارت تشکیل شده و برنامه‌ها را در کنار اقشار مختلف انجام می‌دهند.

ردائی، برگزاری تاکنون بیش از 13 جلسه، برگزاری جلسات تبیینی ویژه اقشار مختلف از جمله نخبگان، فعالان فرهنگی و مذهبی، صنعتگران و فعالان اقتصادی را از دیگر اقدامات در حاشیه اجلاس استانی نماز برشمرد و گفت: همچنین به این مناسبت مسابقات اذان در سه رده سنی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار  و 170 نفر در این مسابقه شرکت کردند و برترین‌ها مشخص و تجلیل شدند.

سرپرست فرمانداری اشکذر از اعزام 20 روحانی از مرکز تخصصی قم به شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: از این تعداد 3 نفر در سطح شهرستان اشکذر حضور دارند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در مدارس استان به شبهات در زمینه نماز پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد: همچنین این مبلغان در مساجد، مراکز صنعتی و صنفی نیز بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حضور می‌یابند و در قالب پرسش و پاسخ به رفع شبهات می‌پردازند.

ردائی، فضاسازی شهری، تولید کلیپ شهدای نماز، تجلیل از دانشجویان، دانش آموزان، کسبه، رسانه‌ها و فعالان نماز در شهرستان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: برنامه‌های اجلاس در سطح شهرستان به صورت مردمی در حال پیگیری است و کمیته انتظامات نیز بر عهده دانش آموزان قرار  دارد.

سرپرست فرمانداری اشکذر با اشاره به اینکه در مجموع 110 ساعت کار کارشناسی و 600 ساعت کار کارگاهی و عملیاتی انجام شده است، با اشاره به افتتاح نمایشگاه نماز در حاشیه این اجلاس استانی گفت: این نمایشگاه از امروز تا روز برگزاری اجلاس استانی و با حضور مسئولان افتتاح و از ساعت 16 الی 20 میزبان مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی از جمله محصولات فرهنگی، سلامت، خوشنویسی و خطاطی، معرفی شهدای نماز و ... ارائه شده و به ارائه خدمات به مردم شهرستان خواهد پرداخت.

سرپرست فرمانداری اشکذر در پاسخ به سوال ایکنا در زمینه معرفی شهدای نماز در سطح شهرستان گفت: در این زمینه تمثال شهدای نماز در قالب بنری طراحی شده و در تمام ادارات و بانک‌ها در قالب استند نصب شده و در فضای مجازی نیز در با محوریت زندگی نامه شهدا به معرفی آنها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha