بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار گلستانی از بیمه سلامت
کد خبر: 4041442
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
مدیر کل بیمه سلامت گلستان:

بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار گلستانی از بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت گلستان از بهره‌مندی ۱۰ هزار و ۵۱۸ نفر از دهک‌های پایین در مراکز کم برخوردار و فاقد بیمه در حوزه بیمه سلامت همگانی و روستایی به صورت رایگان‌ خبر داد.

حسینی مدیر کل بیمه سلامت گلستانبه‌‌ گزارش ایکنا از گلستان، سیدمحمد حسینی، مدیرکل بیمه سلامت گلستان، امروز، 17 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: 40 منطقه در گلستان توسط دفاتر تسهیل‌گری اعم از استانداری، بهزیستی و دفاتر مثبت زندگی، خانه‌های احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شناسایی و به سازمان بیمه سلامت معرفی شده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه تا‌کنون 10 هزار و 518 نفر از دهک‌های پایین ساکن در مراکز کم‌برخوردار استان از بیمه سلامت همگانی و روستایی بهره‌مند شدند، افزود: از این تعداد، سه هزار و 514 نفر از بیمه سلامت همگانی و 7 هزار و چهار نفر از بیمه روستایی بهره‌مند شدند.

حسینی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده حدود چهار درصد جمعیت گلستان فاقد بیمه هستند که حدود ۸۰ هزار نفر را شامل می‌شود، تصریح کرد: افرادی که فاقد پوشش بیمه‌ای و درمانی هستند می‌توانند با مراجعه به بیمه سلامت استان از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده و از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان با بیان‌اینکه مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند، افزود: 104 پزشک عمومی و 10 پزشک متخصص به افراد تحت پوشش بیمه سلامت منتسب شدند که این افراد با مراجعه به مطب پزشکان تنها با 6 هزار تومان ویزیت پرداخت می‌کنند که مابقی آن برعهده بیمه سلامت است.

انتهای پیام
captcha