شرکت 218 نفر در آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون استان کردستان
کد خبر: 4041511
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

شرکت 218 نفر در آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون استان کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از شرکت 218 نفر در آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون استان کردستان خبر داد و گفت: ارتقای سطح علمی روحانیون و ماموستایان استان کردستان از اهداف برگزاری این آزمون بوده است.

حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ماموستاها و روحانیون در حجره‌ها و مدارس علوم دینی عدم مدرک معتبر برای ارائه در زمان استخدامی بود که دبیرخانه شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت با برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون این مشکل را مرتفع کرد.

وی با اشاره به شرکت ۲۱۸ نفر از بانوان و آقایان طلاب و روحانیون در آزمون جامع تعیین سطح طلاب افزود: ارتقای سطح علمی روحانیون و ماموستایان استان کردستان از اهداف برگزاری این آزمون بوده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزاری این آزمون را رخداد بزرگ و مهمی در استان کردستان ذکر و بیان کرد: اجرای این آزمون به نحو احسن و بدون کوچکترین مشکل از دغدغه‌های اصلی ما در طول زمان برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون است.

وی یادآور شد: امیدواریم با تقویت مکتب امام شافعی و راه‌اندازی مدرسه امام شافعی(رض) در استان کردستان، این خطه به مرکز ترویج مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و علم و فقه کشور تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha