نخستین جلسه مدیرکل جدید ارشاد یزد با اتحادیه قرآنی استان برگزار شد
کد خبر: 4042350
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

نخستین جلسه مدیرکل جدید ارشاد یزد با اتحادیه قرآنی استان برگزار شد

نخستین جلسه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان تشکیل شد.

نخستین جلسه مدیرکل جدید ارشاد یزد با اتحادیه قرآنی استانمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: پس از انتصاب احسان عابدی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در اوایل اسفندماه، نخستین جلسه ایشان با جامعه قرآنی و بخش مردمی، 19 اسفندماه برگزار شد.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی و همچنین قول‌های مساعدی که طی جلسه اخیر با استاندار داده شد از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود تا با حمایت‌های مادی و معنوی، شاهد شکوفایی فعالیت‌های قرآنی استان در سال 1401 باشیم.

شایق اضافه کرد: همچنین طی این جلسه درخواست شد تا همانطور که سازمان تبلیغات اسلامی استان نسبت به واگذاری طرح‌های قرآنی به اتحادیه پیش‌قدم بوده است این کار از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز انجام شود تا اجرای طرح‌های قرآنی به بهترین نحو انجام شود.

قائم مقام اتحادیه با اشاره به اینکه تمام این درخواست‌ها در راستای تزریق امید به مؤسسات قرآنی برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های خود بوده است، بیان کرد: از دیگر مباحث مطرح شده برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره ‌توانمندسازی مدیران قرآنی و بحث بیمه و مالیات بود.

وی ادامه داد: بیان مباحث اقتصادی و چگونگی ایجاد منابع پایدار مالی برای مؤسسات قرآنی که در این عرصه دغدغه‌مند هستند، از دیگر موارد مطرح شده طی این جلسه چند ساعته بود.

انتهای پیام
captcha