نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیم
کد خبر: 4043924
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در راستای، استمرار انقلاب اسلامی نیازمند توجه جدی به اهداف انقلاب و تببیین دستاوردها هستیم، گفت: طلاب تلاش برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز پنج‌شنبه، 26 اسفندماه، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه حضرت ولیعصر تبریز گفت: سربازان حضرت ولیعصر در لباس روحانیت باید رفع کننده دغدغه های امام زمان (عج) و برطرف کننده موانع ظهور باشند تا با مجاهدت و اخلاص زمینه ظهور آن حضرت فراهم شود.

وی افزود: روحانیون به عنوان سربازان واقعی حضرت ولیعصر با پوشیدن لباس مقدس روحانیت که همانا لباس عزت و شرافت است باید همچنان در حفظ و صیانت از آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که اهداف متعالی انقلاب است بکوشند.

آل‌هاشم، استمرار انقلاب اسلامی را نیازمند توجه جدی به اهداف انقلاب و تببیین دستاوردهای آن به نسل جوان دانست و ابراز امیدواری کرد طلابی که اکنون به کسوت روحانیت درآمده اند بیش از پیش برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رسیدن به تمدن نوین اسلامی را از اهداف اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: روحانیت همواره در خط اول دفاع و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند و باید این خط حفظ دین و اسلام تداوم یابد.

انتهای پیام
captcha