شرکت 300 دانش‌آموز همدانی در مسابقات قرآن
کد خبر: 4044100
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

شرکت 300 دانش‌آموز همدانی در مسابقات قرآن

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از شرکت ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان همدانی در مسابقات قرآن خبر داد.

مسابقات قرآن دانش‌آموزمحمد ویژه، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته مسابقات قرآنی دانش‌آموزان همدانی در مرحله استانی برگزار شد که ۲۸۳ دختر و پسر در رشته‌های آوایی در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این افراد هفته گذشته در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء 30، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء و حفظ ۲۰ جزء با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ویژه تصریح کرد: مسابقات قرآنی دانش‌آموزان همدانی در رشته‌های غیر آوایی نیز در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، این مسابقات در زمینه‌های نهج‌البلاغه، انشای نماز، احکام، صحیفه سجادیه، تفسیر هستند که از 20 روز گذشته به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی شده، خانواده آنها تا ۱۵ فروردین‌ماه فرصت دارند از آثار تولیدی آنها فیلم تهیه کرده و در لینک تعبیه شده در شبکه شاد بارگذاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقات کتبی همکاران فرهنگی در رشته‌های نهج‌البلاغه و احکام خبر داد و گفت: در این مسابقات ۳۴۵ نفر از همکاران فرهنگی شرکت کردند.

ویژه یادآور شد: در رشته حفظ همکاران فرهنگی نیز ۱۵ نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند که در طی روزهای آتی اعلام نتیجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha