گشت‌های پلیس یزد در تعطیلات نوروز تقویت می‌شود
کد خبر: 4044291
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

گشت‌های پلیس یزد در تعطیلات نوروز تقویت می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان یزد بر تشديد فعاليت‌ها و تقويت گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس در راستای تأمين امنيت مطلوب در استان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان تأکيد کرد.

گشت‌های پلیس یزد در تعطیلات نوروز تقویت می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ مسعود آرامش، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان یزد، 28 اسفندماه در حاشيه بازديد از ايستگاه‌های نوروزی اظهار کرد: خدمت به مردم و تأمين امنيت و آرامش آنان بالاترين خدمت در جامعه اسلامی و مشمول اجر و پاداش معنوی است.

وی افزود: امنيت در تمام ايام سال از اهميت بسيار زيادی برخوردار است، اما در تعطيلات نوروز که مردم پس از يک سال تلاش به مسافرت می‌روند اين موضوع اهميت دو چندانی به خود می‌گيرد.

این مقام انتظامی با بيان اينکه پليس استان با اتخاذ تدابير لازم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مسافران و ميهمانان نوروزی در امنيت کامل و احساس آسايش به سفرهای خود پرداخته و خاطره‌ای خوش از سفر به استان یزد داشته باشند بیان کرد: انتظاری که از مسافران و ميهمانان نوروزی می‌رود اين است که پليس را در برقراری امنيت مطلوب ياری داده و به توصيه‌ها و هشدارهای انتظامی، ترافيکی و آموزش‌های همگانی توجه ويژه داشته باشند .

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان یزد در پايان ضمن تقدير و تشکر از مأموران حاضر در ايستگاه‌های نوروزی بر تشديد فعاليت‌ها و تقويت گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس در راستای تأمين امنيت مطلوب در استان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان تأکيد کرد و گفت: تأمین آرامش مسافران و گردشگران در ابعاد انتظامی، ترافيکی و امنيتی هدف پليس در طرح نوروزی است.

انتهای پیام
captcha