جلسه شورای اداری گلستان برگزار شد
کد خبر: 4046362
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

جلسه شورای اداری گلستان برگزار شد

جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان امروز، 14 فروردین در استانداری گلستان برگزار شد.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان جلسه شورای اداریبه‌ گزارش ایکنا از‌‌ گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان در جلسه شورای اداری استان گلستان که امروز، 14 فروردین در استانداری گلستان برگزار شد، گفت: ماه رمضان ماه ضیافت الله است و باید از این ماه در جهت تزکیه نفس و بندگی به درگاه خداوند استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان به تحقق شعار ‌سال اشاره‌ کرد و گفت: کشاورزی از مسائل بسیار مهم کشور است و با توجه به تحقق شعار سال در زمینه تولید دانش بنیان کشاورزی یکی از قطب‌های اصلی درآمد‌زایی است که می‌تواند بر پایه دانش بنیان باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه حدود بیش از ۴ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که چهار درصد آن مربوط به کشاورزی است، افزود: باید شرکت‌هایی که در استان هستند فعال‌تر و پویاتر از گذشته در این زمینه نقش‌آفرینی کنند لذا برای اینکه بتوانیم موضوع کشاورزی را از نظر کمیت و کیفیت ارتقا ببخشیم باید از نظر علمی وارد شویم.

نماینده ولی‌فقیه استان گلستان تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با رئیس‌جمهور در مورد مسائل مربوط جزیره «آشوراده»، «خلیج گرگان» و «پتروشیمی» و کریدور شمال به جنوب صورت گرفته نشان می‌دهد که ایشان در حل این مسائل و تحول در استان راسخ بوده، لذا اگر در این زمینه کوتاهی صورت بگیرد برعهده مسئولان است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان «آشوراده» را سکوی توسعه استان دانست و گفت: مسئولان باید با همدلی و همکاری هم به میدان بیایند و برای تحول استان همت کنند و با این پشت میز نشستن‌ها اتفاقی نخواهد افتاد.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: قیمت زمین در برخی مناطق بسیار سرسام‌آور است، لذا از مدیران استانی و هم شهردار گرگان می‌خواهم ساخت و سازها را به سمت محلات بافت فرسوده برده و فضا را برای ساخت خانه برای جوانان فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha