امکان بازدید شبانه از سه موزه در ماه رمضان + صوت
کد خبر: 4046503
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
للهی به ایکنا خبر داد؛

امکان بازدید شبانه از سه موزه در ماه رمضان + صوت

مدیر هنرهای تجسمی و موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سه مرکز منتخب‌ از ساعت 18 تا یک نیمه‌شب امکان بازدید دارند.

امیرهوشنگ للهی؛ مدیر هنرهای تجسمی و موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان سه مرکز منتخب‌ یعنی باغ موزه هنر ایرانی، باغ موزه قصر و موزه هنرهای دینی امام علی (ع) از ساعت 18 تا یک نیمه شب باز است و علاقمندان امکان بازدید دارند.

وی با بیان اینکه هر یک از این مراکز آثار خود را ارائه می‌دهند ادامه داد: باغ موزه هنر ایرانی با نمایشگاهی که در آن دایر است به‌ اضافه مجموعه باغ و مجسمه‌ها، باغ موزه قصر با موزه مارکوف و زندان سیاسی و همچنین نگارخانه و نمایشگاهی که در آنجا دایر است؛ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

للهی افزود: موزه هنرهای دینی امام علی (ع) هم با دو نمایشگاه «بهار خیالی‌نگاری» شامل نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای و آثار معرق استاد آتشبنده میزبان علاقه‌مندان است.

مدیر هنرهای تجسمی و موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان بیان کرد: برای روز قدس هم یک اثر تولیدی تحت عنوان «نوای مقاومت» و ورکشاپ نقاشیخط «کاتبان وحی» را داریم که اساتید خوشنویسی آثاری با مضامین آیات قرآنی خلق می‌کنند.

کد
انتهای پیام
captcha