افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در همدان
کد خبر: 4047294
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در همدان خبر داد.

محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان همدانمحمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان در اردوگاه فجر افتتاح شده است.

وی همچنین از برپایی آشپزخانه‌های مهدوی در شهرستان‌های تابعه خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور اجرای طرح اطعام مهدوی هدف‌گذاری ما برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

شیخی‌زاده یادآور شد: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه رمضان، خانواده‌های تحت حمایت از ۱۰۰ هزار بسته‌های معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با ذکر برنامه‌های مختلف امداد در ماه رمضان به طرح جذب ۲۱ هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزاد‌سازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه در این ماه مبارک اشاره کرد.

شیخی‌زاده با بیان اینکه ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است، گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha