استکبار جهانی همواره به دنبال نفاق در ایران است
کد خبر: 4047573
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

استکبار جهانی همواره به دنبال نفاق در ایران است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: استکبار جهانی و اهالی آن و اندیشه‌های تفکیری همواره دنبال ایجاد نفاق در ایران هستند اما با هوشمندی علما، روحانیون، مردم و به برکت خون شهدا تمام این عملیات‌ها موجب وحدت بیشتر در ایران شده و از این پس نیز خواهد شد

مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، امروز 18فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران در حاشیه تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی در حرم رضوی، در خصوص اهداف کشورهای استکبار جهانی در مدیریت عملیات‌های تفرقه‌انگیز میان مسلمانان خاطرنشان کرد: این عملیات‌هایی که در سرتاسر ایران اسلامی در طول ۵ دهه اتفاق افتاده، نقشه‌ای است که برای مردم عیان است. استکبار جهانی و اهالی آن و اندیشه‌های تفکیری همواره دنبال ایجاد نفاق در ایران هستند اما با هوشمندی علما، روحانیون، مردم و به برکت خون شهدا تمام این عملیات‌ها موجب وحدت بیشتر در ایران شده و از این پس نیز خواهد شد.

رحمتی گفت: حادثه‌دیدگان واقعه حرم نیز از علمای مجاهد، خستگی‌ناپذیر و خدوم در حاشیه شهر بوده‌اند که همواره به تمام اهالی ساکن در حاشیه شهر چه اهل سنت و چه اهل تشیع خدمت‌رسانی کرده‌اند. انشالله با این اقدامات و به برکت خون شهدا حتما وحدت بیشتری در کشور را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha