ارائه همه خدمات منوط به تزریق ۳ دز واکسن است
کد خبر: 4047970
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

ارائه همه خدمات منوط به تزریق ۳ دز واکسن است

استاندار‌گلستان مبنای ارائه خدمات را تزریق ۳ دز واکسن دانست و افزود: شهرستان‌هایی که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آن‌ها پایین است باید با اقدامات ویژه ضمن اجرای واکسیناسیون میزان اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی را افزایش دهند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، 20 فروردین در نود‌و‌هفتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: در حال حاضر ۱۸۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند که از این تعداد ۴۹ بیمار در icu و ۲۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل‌اند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: تاکنون بیش از ۹۳.۵درصد واجدین شرایط استان دز اول، ۸۳ درصد دز دوم و ۳۲.۴ درصد هر ۳ دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

زنگانه با بیان اینکه کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید حداقل دو دز واکسن را تزریق کنند، تصریح کرد: براساس تمهیدات صورت گرفته باید تا انتهای فروردین میزان تزریق واکسن دز اول در کارمندان به بالای ۹۵ درصد، دز دوم به بالای ۹۰ درصد و دوز سوم به بالای ۴۵ درصد برسد

استاندار‌ گلستان با اشاره به بازگشایی مدارس به صورت حضوری،‌ گفت: تا انتهای سال تحصیلی جاری باید واکسیناسیون‌گروه‌های سنی ۵ تا ۱۱ سال که در حال حاضر ۲۱ درصد است به بالای ۴۰ درصد برسد و گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز باید به بالای ۹۵ درصد ارتقا یابد.

زنگانه مبنای ارائه خدمات را تزریق ۳ دز واکسن دانست و افزود: شهرستان‌های که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درآن‌ها پایین و زیر ۸۵ درصد است باید با اقدامات ویژه ضمن اجرای واکسیناسیون میزان اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی را افزایش دهند.

 

انتهای پیام
captcha