حل مشکلات نیازمند سعه صدر و برنامه‌ریزی است
کد خبر: 4048214
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

حل مشکلات نیازمند سعه صدر و برنامه‌ریزی است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه اتفاقات خوبی در سطح شهر تا پایان این دوره شورا رخ خواهد داد، گفت: مشکلات زیاد است اما با سعه صدر و برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌توان مشکلات را حل کرد.

علی‌رضا اسکندری، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، علی‌رضا اسکندری، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز، 20 فروردین در دیدار با رابطین مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز، گفت: در سال پیش‌رو باید از این مدتی که از عمر شورا گذشته برای روزهای آینده درس بگیریم.

وی با بیان اینکه وقتی در سیستمی که مسیر خود را طی می‌کند هرگونه وقفه‌ای ایجاد شود منجر به صرف هزینه و زمان بیشتر می‌شود تا سیستم مجدد راه‌اندازی و فعال شود، افزود: در شرایط کنونی اقتصاد شهرداری شیراز و کشور وقفه‌ای در برخی از پروژ‌ها ایجاد شده که فعالیت مجدد این پروژه‌ها و به سرانجام رساندن آن زمان‌بر است.

اسکندری با ابراز امیدواری از اینکه با درایت شهردار و حمایت شورا اتفاقات خوبی در سطح شهر در پایان این دوره شورا خواهد افتاد، بیان کرد: مشکلات زیاد است اما با سعه صدر و برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌توان مشکلات را حل کرد.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه جلسات متعددی با رابطین به‌ویژه در منطقه ۱۰ برگزار شده است، اظهار کرد: با همکاری رابطین، یاوران و شهرداری اتفاقات خوبی در سطح محلات به موازات اتفاقات کلان در سطح شهر رخ خواهد داد.

انتهای پیام
captcha