«تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه» بررسی می‌شود
کد خبر: 4048981
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

«تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه» بررسی می‌شود

وبینار بین‌المللی «تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه»، 24 فروردین‌ماه با همکاری اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار می‌شود.

وبینار بین‌المللی «تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، وبینار بین‌المللی «تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه» روز چهارشنبه (24 فروردین‌ماه) برگزار می‌شود.

در این وبینار، جبار حسین صبری از عراق، علی ضاهر از لبنان، رضا حسن اسکندر از لبنان، نعیمه حسوکی از سوریه و کوروش زارعی از جمهوری اسلامی ایران سخنرانی می‌کنند.

این وبینار تخصصی با هماهنگی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و با همکاری اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تعدادی از نمایندگی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، رامتین شهبازی دبیر این وبینار بین‌المللی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند فردا از ساعت 16 تا 18 به نشانی اینترنتی http://panel.soore.ac.ir/join/egc41 مراجعه کنند.

وبینار بین‌المللی «تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر هنرهای نمایشی منطقه» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha