مقدمات انس با قرآن را فراهم کنیم
کد خبر: 4049266
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

مقدمات انس با قرآن را فراهم کنیم

امام‌جمعه یزد، نمایشگاه قرآن را فرصتی برای جذب نوجوانان و جوانان به کلام وحی دانست و گفت: این قشر باید هر چه بهتر با این فضاها آشنا شده و مقدمات انس نسل جوان با قرآن را فراهم کنیم.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدآیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه قرآن یزد در محل حسینیه سید محمدآقا در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه، وجود تألیفات و کتب قرآنی و نمایش فعالیت مؤسسات را به خوبی ارزیابی کرد و اظهار کرد: در مجموع نسبت به آنچه بازدید صورت گرفت، خوب بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن کریم فرصتی برای جذب نوجوانان و جوانان به قرآن کریم را فراهم می‌کند گفت: لازم است هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان و کودکان را به جای سرگرم کردن با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با چنین فضاهایی آشنا کنیم و مقدمات انس آنها با قرآن را فراهم آوریم.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) آموزش امام حسن(ع) را از قرآن شروع کردند و این خود الگویی است که متأسفانه در مدارس مورد غفلت قرار گرفته است افزود: لازم است در سیستم آموزشی تحول ایجاد شود و به قرآن و نماز بیشتر پرداخته شود و اهمیت آن برای کودکان و نوجوانان مشخص شود تا آنها بتوانند زندگی آینده خود را با قرآن عجین کنند.

یادآور می‌شود هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد با حضور مؤسسات قرآنی، ارائه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد، نمایشگاه آثار خوشنویسی، عرضه محصولات عفاف و حجاب تا ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha