ترویج فرهنگ مطالعه به رشد جامعه قرآنی کمک می‌کند
کد خبر: 4049389
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

ترویج فرهنگ مطالعه به رشد جامعه قرآنی کمک می‌کند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: در جامعه کنونی که با انواع سرگرمی‌های جدید مواجه هستیم اگر بتوانیم جامعه را به سمت مطالعه بویژه کتب قرآنی پیش ببریم شاهد این خواهیم بود که جامعه قرآنی‌تر شده و دستورات آن در مقام عمل پیاده‌سازی می‌شود.

حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه یزدحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی در حسینیه سید محمدآقا یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: این نمایشگاه فضایی برای عرضه خود قرآن و هر آنچه در زمینه معارف این کلام وحی کار شده اعم از کتاب‌ها، نرم افزارها، محصولات و ... را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم جامعه را به سمت مطالعه پیش ببریم بویژه در جامعه امروزی که سرگرمی‌های جدید وجود دارد و فرصت مطالعه را از ما می‌گیرد، بر ترویج فرهنگ مطالعه خصوصاً معارف قرآن و اهل بیت(ع) تأکید شود، این امر کمک می‌کند به اینکه جامعه قرآنی‌تر شود و فهم قرآنی بیشتری داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم در مقام عمل قرآن را پیاده کنیم.

زارع‌زاده بیان کرد: نمایشگاه قرآن همچنین فرصتی برای عرضه فعالیت‌های مؤسسات قرآنی است که مردم با فعالیت آنان آشنا شوند و به نظر بنده نمایشگاه مستقیم و غیر مستقیم  می‌تواند در قرآنی‌تر شدن زندگی همه ما مؤثر باشد .

انتهای پیام
captcha