حضور مردم در نمایشگاه قرآن اطلاع‌رسانی گسترده‌ای می‌طلبد
کد خبر: 4049381
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

حضور مردم در نمایشگاه قرآن اطلاع‌رسانی گسترده‌ای می‌طلبد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: افراد زیادی مشتاق حضور در نمایشگاه قرآن هستند که از برپایی آن اطلاعی ندارند و لذا اطلاع‌رسانی گسترده و دقیق در حضور حداکثری مردم مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در حاشیه هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مجموعه‌ها و مؤسسات قرآنی به منظور برپایی مجدد این نمایشگاه پس از دوسال وقفه اظهار کرد: به حمدلله مجدد شاهد برپایی نمایشگاه هستیم و قطعاً همزمان شدن نمایشگاه با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی مؤثر واقع شود. 

وی ادامه داد: خوشبختانه فضایی که انتخاب شده و نوع چینش غرفه‌هایی که وجود دارد و حضور پرشور مردم و مسئولان نویدبخش این است که استقبال بیش از پیش رقم خورده و ضمن اینکه مردم بهره خوبی از این نمایشگاه خواهند برد.

نجیمی افزود: قطعاً برپایی چنین نمایشگاه‌های تخصصی هم در حوزه قرآن و هم در حوزه‌های دیگر می‌تواند در واقع معرفت مردم را نسبت به آن موضوع بیشتر کند، قرآن کریم که کلام وحی است و لذا برپایی این نمایشگاه می‌تواند مردم را با مؤسسات و فعالان قرآنی، بویژه حوزه نرم افزارها و کتاب‌های قرآنی و محصولات فرهنگی آشنا کند. 

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد در کنار برپایی این نمایشگاه بحث اطلاع رسانی می‌تواند بسیبار مؤثر واقع شود که نقش رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات کمک شایانی به افرادی که به حضور مخاطب امید دارند، خواهد داشت، چه بسا مشتاقانی زیادی به حضور در نمایشگاه هستند که از برپایی این گونه نمایشگاه‌ها اطلاعی ندارند.

انتهای پیام
captcha